ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ترنّم نامه

.......

1393/9/23 12:34
نویسنده : باباي ترنّم
981 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

امروز دوباره بعد از 20 روز رفتی مهد. .....

این 20 روز که مامان جون و آقا جون پیشمون بودن حسابی واسه خودت خانومی کردی و توی خونه بهت خوش گذشت. دیروز مامان و بابایی رفتن خونشون. جاشون حسابی توی خونمون خالیه.

امروز صبح باز هم رفتی مهد. اولش که رفتی داخل من هم پشت سرت اومدم که به مربیتون سفارش حال و احوال امروزت رو کنم.

اینقدر مظلوم رفتی یک گوشه نشستی که دلم صد پاره شد.

لعنت به غریبی و غربت      ....................  

پسندها (2)

نظرات (2)

بهار مامی ائلمان
24 آذر 93 15:11
سلام عزیز دلم نبینم مظلوم باشی خوشکل خاله خوبی ؟ مامانش تو هم یکم محکم باش دیگه زندگی همینه .
باباي ترنّم
پاسخ
گاهی خیلی سخت میشه...... تو باید خوب بدونی چی می گم.
فرشته مامان نیایش
27 آذر 93 12:10
سلام عزیزم ماشالله چه دختر نازی دارین... نوشته آخریتون را تایید می کنم چون خودم هم با شما هم دردم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد